Dag: 5 april 2019

Overige
IM MEMORIAM THEO VAN SPIJK, WILLI SCHMITZ, PIET BOONEN, RIEN WALTMANS EN SEF SCHUURMANS

In de loop der jaren zijn er meerdere levensbeschrijvingen verschenen in VSV Vizier, het clubblad van de Venlose Schaakvereniging.

Wij hebben voor u zes van die levensbeschrijvingen verzameld:

• In oktober 2007: ‘In Memoriam Theo van Spijk’ door Ad Burgmans, zie hier.
  • In oktober 2007′: Theo van Spijk leefde voor het schaken’ door Bas van der Grinten en Marc van der Lee, zie hier.
  • On oktober 2013: ‘In memoriam Willi Schmitz’ door Bas van der Grinten en de ‘Rede beim Begräbnis’ door Piet Thijssen, zie hier.
  • In mei 2018: ‘In Memoriam Piet Boonen’ door Bas van der Grinten, zie hier. De LiSB schreef er hier over.
  • In april 2019: ‘In Memoriam Rien Waltmans’ door Bas van der Grinten, zie hier.
  • In april 2019:’ Memoriam Sef Schuurmans (1944-2019)’ door Nico van der Hoogt, zie hier.

Zie hier voor een eerder bericht op de website van Bas van der Grinten bij het overlijden van oud-lid Guus Reijntjes in 2015.

Zie hier voor een eerder bericht op de website met de toespraak van Ad Burgmans bij de uitvaart van Ine Wuts in 2010.