ARTIKELEN UIT DE OUDE DOOS, SEIZOEN 2014-2015

Partijanalyses Uit de Oude Doos

Nico van der Hoogt heeft in het seizoen 2014-2015 acht artikelen voor zijn rubriek ‘Interne Zaken + Uit de Oude Doos’ gepubliceerd in ons clubblad VSV Vizier, het Officieel Orgaan van de Venlose Schaakvereniging.

Voor de lezers van deze website zijn ze hier verzameld

• In augustus 2014: ‘Uit de oude doos’ over een crypto van Hay Ophey, klik hier.
  • In augustus 2014: ‘Interne zaken’ over partijen van Max Warmerdam tegen Peter Schoeber en van Ted Noij tegen Henk van Gool, klik hier.
  • In oktober 2014: ‘Interne zaken’’ over partijen van kersvers erelid Piet Thijssen, klik hier.
  • In oktober 2014: ‘Interne zaken’ over de oplossing van de crypto van Hay Ophey, klik hier.
  • In januari 2015: ‘Interne zaken’ over de onderscheiding van Paul van der Sterren met de Van Gool sporttrofee in 1975, klik hier.
  • In januari 2015: ‘Zwarte Gaten 1’, over de ontstaansgeschiedenis van de Venlose Schaakvereniging’, klik hier.
  • In maart 2015: ‘Zwarte Gaten 2’, over de ontstaansgeschiedenis van de Venlose Schaakvereniging’, klik hier.
  • In mei 2015: ‘Interne zaken’ over Max Warmerdam in het toernooi in Cappelle-la-Grande, klik hier

Alle artikelen uit de rubrieken ‘Uit de oude doos’ en Interne zaken’ staan hier.