Dag: 31 juli 2020

Toernooien
ZOMERSCHAAK IN LIMIANZ

Op donderdag 30 juli speelden we de 2e ronde van het Venlo Gesloten.

Uitslagen:

• Mart Nabuurs – Geert Hovens remise
  • Peter Schoeber – Bas van der Grinten 0-1
  • Robert Meilink – Nico van der Hoogt 1-0
  • Ad Burgmans – Hartmut Anders 1-0
  • Hans Leenders – Dick Kappert 1-0
  • Piet Thijssen – Jan op de Laak remise
  • Piet Kuntzelaers – Ger van Leipsig 0-1
  • Frank van Overbeek – Mart Dael remise
  • Gerard in ’t Veld – Erik van der Hagen 1-0

Schema en programma

Partijanalyses Uit de Oude Doos
ARTIKELEN UIT DE OUDE DOOS, SEIZOEN 2019-2020

Nico van der Hoogt heeft in het seizoen 2019-2020 vijf artikelen voor zijn rubriek ‘Interne Zaken + Uit de Oude Doos’ gepubliceerd in ons clubblad VSV Vizier, het Officieel Orgaan van de Venlose Schaakvereniging.

Voor de lezers van deze website zijn ze hier verzameld.

• In augustus 2019: ‘Max, Mart & Foto ‘75’ over Max Warmerdam en Mart Nabuurs, klik hier.
  • In oktober 2019: ‘Stikstof & Schaken’ naar aanleiding van een ingezonden brief van Jean Paul Joosten en een stukje van Piet Kuntzelaers over kernfusie, klik hier.
  • In december 2019: ‘Schaakkruimels’ over een partij uit de wedstrijd Mook I vs. Venlo I en over een boek van Géza Maróczy geschonken aan Willem Andreas Theodorus Schelfhout, klik hier.
  • In januari 2020: ‘Frank ziet sterren 1, de schaker’ over Frank van Overbeek, klik hier.
  • In april 2020: ‘Frank ziet sterren 2, de astroloog’ over Frank van Overbeek, klik hier.

Alle artikelen uit de rubrieken ‘Uit de oude doos’ en Interne zaken’ staan hier.