Dag: 22 augustus 2018

Overige
NIEUW CLUBBLAD UIT

Het zesde en laatste nummer (augustus 2018) van het seizoen ’17-’18 is op de website geplaatst.

Dit nummer is voor een deel gevuld met de stukken voor de jaarlijkse Algemene ledenvergadering op donderdag 30 augustus 2018.

In dit nummer wordt verder stil gestaan bij het toekennen van de titel Internationaal Meester aan Max Warmerdam. Max speelt overigens komend seizoen weer mee in onze interne competitie, misschien wel de sterkste in Limburg.

Voorts wordt aandacht besteed aan het succesvolle Venlo Open 2018. Vorig jaar werd hij tweede in het Venlo Open, dit jaar wist Siem van Dael de titel binnen te halen.
Daarop aansluitend schrijft Boeb Jacobs in zijn column ‘Venlo Open 2018’ onder andere dat hij niet alleen een fan van Siem is, maar ook van San.

Nico van der Hoogt schrijft deze keer in zijn rubriek ‘Uit de Oude Doos’ over onze Privacy Statement. In zijn vermakelijk stuk toont hij een ‘opgeschoond’ wedstrijdverslag na anonimisering.

Henk van Gool tenslotte kijkt vooruit op het komende seizoen van Venlo 1 in zijn artikel ‘Venlo 1 in de KNSB competitie 2018-2019’.

Om dit nummer te lezen, klik hier.