Dag: 17 april 2023

Externe Competitie
UITSLAG LISB COMPETITIE 16 MAART 2023: VENLO 1 (LISB) EN VENLO 2

Zondag 16 april heeft Venlo 1 (LiSB) de thuiswedstrijd tegen Schaesberg 1 gewonnen. De individuele uitslagen per bord zijn:

Venlo 1 (LiSB) is opgeklommen naar de derde plaats in de Hoofdklasse, zie hier.

Venlo 2 speelde ook een thuiswedstrijd en wel tegen Tegelen 1. De individuele uitslagen per bord zijn:

Dit is al beter dan de uitslag van de vorige wedstrijd tegen Tegelen 1, maar het team blijft laatste in klasse 1A, klik hier voor de actuele stand.

Op 7 mei 2023 speelt Venlo 1 de slotronde 7 tegen Reuver, de nummer 2 van het klassement. Het is een thuiswedstrijd.

De slotronde (R6) van Venlo 2 is ook op 7 mei 2023 en het team speelt dan thuis tegen Horst 1. In theorie kunnen zij na winst met grote cijfers de laatste plaats nog ontlopen. Wie dat met eigen ogen wil zien, kome op 7 mei naar ons nieuwe clublokaal:

Stadsherberg Ald Weishoès,
Adres: Grote Kerkstraat 31, 5911 CG Venlo

Ald Weishoës, Venlo. Clublokaal Venlose Schaakvereniging.
Externe Competitie
AANKONDIGING THUISWEDSTRIJD VENLO 1 KNSB
Op zaterdag 22 april 2023 speelt het eerste team van Venlo in de KNSB-competitie tegen het eerste team van Voorschoten. Het is de slotronde van de competitie. De uitslag van deze wedstrijd bepaalt of Venlo 1 zal degraderen. Zie hier voor de stand in de KNSB klasse 1B. Toeschouwers zijn van harte welkom. De wedstrijd is in ons nieuwe clublokaal: Ald Weishoès, Adres: Grote Kerkstraat31, 5911 CG Venlo