Dag: 25 augustus 2017

NIEUW CLUBLAD UIT

Het zesde en laatste nummer (augustus 2017) van het seizoen ’16-’17 is op de website geplaatst.

Dit nummer is voor een deel gevuld met de stukken voor de jaarlijkse Algemene ledenvergadering op donderdag 31 augustus 2017.

Verder blikt Henk van Gool terug op het afgelopen Rabobank Venlo Open en zijn winnaar Thomas Neuer.

Nico van der Hoogt schrijft deze keer in zijn rubriek ‘Uit de Oude Doos’ over Rangen en Standen. Zijn inspiratiebron was de toenmalige secretaris Dommeck.

Geert Hovens blikt ook terug, maar iets minder ver in de tijd. Hij laat zijn gedachten gaan over de zomertoernooien van Circus Maximus en Siem Salabiem.

Tenslotte kijkt Boeb Jacobs in zijn column juist vooruit naar de start van de interne competitie in het nieuwe seizoen.

Dit nummers is in ons archief te lezen, klik hier.

Jammer genoeg is bij de papieren versie van het clubblad een storende fout gemaakt bij het printen. Bladzijde 2 (algemene informatie) en 27(advertentie Limianz) zijn omgewisseld. Onze excuses daarvoor.