Dag: 20 maart 2015

Externe Competitie
AANKONDIGING KNSB WEDSTRIJD OP 21 MAART

Zaterdag 21 maart 2015 vindt de zevende ronde van de KNSB-competitie plaats. Het eerste team van VSV speelt tegen Veldhoven 1.

Het is een belangrijke wedstrijd. Willen we uit degradatiegevaar komen, dan zal er gewonnen moeten worden van Veldhoven 1. Veel zal afhangen of Venlo 1 haar vaste spelers zal kunnen opstellen. Voor wie dat met eigen ogen wil zien kan naar de ‘Bantuin’ komen, Pastoor Kierkelsplein 20. Aanvangstijd 12:00 uur.

Na zes wedstrijden staat Venlo 1 nu achtste met vier punten en Veldhoven staat tiende met één punt.

Voor de stand van Venlo 1 in de KNSB klasse 2D klik hier.

Overige
NIEUW CLUBBLAD UIT

Het vierde nummer (maart 2015) van het lopende seizoen ’14-’15 is op de website geplaatst.

Het is een erg afwisselend nummer met interessante bijdragen van de vaste scribenten Henk van Gool, Marc van Lee, Peter Schoeber, Boeb Jacobs, Nico van der Hoogt en Geert Hovens.

Maar ook alle standen van de twaalfde editie van het in februari 2015 gehouden LimianZ Rapid Open staan in dit nummer van Vizier.

Lees dit nummer hier in ons archief.