Dag: 26 november 2009

Overige
TOESPRAAK BIJ DE UITVAART VAN INE WUTS

Toespraak van Ad Burgmans

Ine is samen met Harry in 1983 lid geworden van de Venlose Schaakvereniging. Waarom zo ver weg? Dat kwam omdat Frank (sinds 1980) en Helène (sinds 1981) bij Venlo schaakten. Dan is het natuurlijk handig als pap en mam ook maar naar Venlo gaan, al zou het alleen maar zijn om met de auto te rijden. De familie Wuts was /is een echte schaakfamilie. Het zit in de genen denk ik. Als de kinderen van een van de ouders schaken hebben geleerd, moet dat wel haast van de moeder zijn geweest. Ine hield van het schaakspel.

Lees hier verder.

Overige
INE WUTS OVERLEDEN

Maandag 23 november is ons dierbaar lid Ine Wuts uit Panningen overleden, na een ziekte van enkele jaren.

In memoriam Ine Wuts 2009

Zij was gedurende vele jaren een enthousiast lid van onze vereniging en heeft lange tijd deelgenomen aan onze interne competitie. Ook speelde zij diverse toernooien zoals het Nunhems Zadentoernooi waar zij dit jaar nog van de partij was.
Ze was altijd heel hartelijk met veel belangstelling voor de vereniging en de mensen om haar heen.
Naast schaken was fotografie een van haar hobby’s.
Zo heeft zij bij het grote toernooi in 2000 in de Maaspoort (i.v.m. het 75-jarig bestaan van onze club) een prachtig fotoboek samengesteld.
Haar man Harry en haar kinderen Helène en Frank zijn ook jarenlang lid geweest van onze vereniging.

Wij wensen hen voor de komende moeilijke tijd alle sterkte toe.
Ine zal in onze herinnering blijven.

Voor de toespraak van Ad Burgmans bij de uitvaart klik hier