Dag: 10 mei 2023

Externe Competitie
UITSLAGEN SLOTRONDE LISB COMPETITIE: VREUGDE EN VERDRIET IN VENLO

Zondag 7 mei waren de slotrondes voor de twee Venlose teams in de LiSB-competitie 2022-2023.

Er was vreugde omdat Venlo 1 (LiSB) met een minuscuul verschil kampioen is geworden in de Hoofdklasse en er was verdriet omdat Venlo 2 (LiSB) onderaan is geëindigd in klasse 1A.

De winst van Venlo 1 (LiSB) tegen medekoploper Reuver met 4-2 én het onverwachte verlies van koploper Voerendaal 2 leidde tot een een stand met een gelijk aantal matchpunten voor Venlo1, Voerendaal 2 en Reuver. Dankzij één bordpunt méér mag Venlo1 zich kampioen noemen van de Hoofdklasse. Kijk hier voor de eindstand,

De individuele resultaten van ronde 7 zijn:

Venlo 2 (LiSB) verloor dit seizoen alle wedstrijden en ook de laatste wedstrijd tegen Horst ging verloren, met 2-4. De eindstand van klasse 1A staat hier.

De individuele resultaten van ronde 6 zijn:

Vorig jaar eindigde Venlo 2 (LiSB) al op de voorlaatste plaats en dit jaar in een danig uitgedunde klasse 1A lijkt degradatie onontkoombaar?