Dag: 2 mei 2023

Toernooien
UITNODIGING VENLO OPEN 2023

De Venlose Schaakvereniging organiseert vanaf donderdag 25 mei tot en met donderdag 6 juli 2023 het Open Kampioenschap van Venlo. Dit is een open Zwitsers toernooi over 7 speelronden. Alle spelers spelen in dezelfde groep met enkele ratingprijzen.

Speeldata zijn 25 mei, 1, 8, 15, 22, 29 juni en 6 juli.
Het speeltempo bedraagt 75 minuten voor 40 zetten en daarna 15 minuten voor de rest van de partij, en 30 seconden per zet vanaf het begin van de partij. De wedstrijden beginnen om 20 uur.
We spelen in de Erkerzaal van Stadsherberg Ald Weishoès, Grote Kerkstraat 31, Venlo.

Aanmelden via een mail naar geert.hovens@planet.nl.
Inschrijfgeld bedraagt 7 euro. Voor leden van de Venlose Schaakvereniging is deelname gratis.
De toernooiresultaten worden doorgegeven aan de KNSB

Uitgebreide informatie is te lezen in de flyer, zie hier.

Ald Weishoës, Venlo. Clublokaal Venlose Schaakvereniging.
Externe Competitie
AANKONDIGING THUISWEDSTRIJDEN VENLO 1 (LiSB) EN VENLO 2 (LiSB)

Zondag 7 mei 2023 speelt team Venlo 1 (LiSB) de zevende ronde van de LiSB-competitie tegen Reuver.

Venlo 2 (LiSB) speelt dan ook thuis, het is hun zesde ronde tegen SV Horst.

Aanvang van de wedstrijden is 13:00 uur.

Zie hier voor de stand in de LiSB Hoofdklasse en hier voor de stand in de LiSB klasse 1A.

Toeschouwers zijn van harte welkom. Let op, de locatie is ons nieuwe clublokaal:

Stadsherberg Ald Weishoès,
Adres: Grote Kerkstraat 31, 5911 CG Venlo

Bereikbaarheid:
Stadsherberg Ald Weishoes ligt in het centrum van Venlo, daar geldt betaald parkeren. Vanaf station Venlo is het ca. 10 minuten lopen.