Dag: 22 april 2023

Externe Competitie
UITSLAG KNSB RONDE 9, VENLO 1- VOORSCHOTEN 1: 3,5-6,5

De einduitslag van de thuiswedstrijd is: Venlo 1 – Voorschoten 1 : 3,5 – 6,5.

De individuele resultaten zijn als volgt.

Daarmee is degradatie een feit. Venlo 1 eindige als negende in de klassement van klasse 1B. De eindstand in de KNSB-klasse 1B staat hier.

KNSB 22 april 2023. De laatste 4 spelers: Bord 5 Philipp Welzel tegen Peter Wilschut (met pet) en bord 4 Thijmen Smith tegen Rosa Ratsma.
Joep Nabuurs en Christian Busch kijken toe.

Teamcaptain Henk van Gool zal binnenkort zijn verslag van de wedstrijd op de website zetten.

De andere leden van onze vereniging in de KNSB-competitie hebben het als volgt gedaan.

Meesterklasse.

Max Warmerdam heeft gewonnen van Michiel Bosman (2364), Zijn club Amevo Apeldoorn 1 won ook en is kampioen van Nederland. Voor zijn individuele resultaten dit seizoen kijk hier.

Foto van Frans Peeters tijdens de slotronde in Bunschoten-Spakenburg

Klasse 2D.
Dirk Bergmans speelde remise tegen Raimund van Alphen. Zijn team Blerick 1 verloor met 3-5 van De Combinatie 1 Asten. Deze uitslag is zuur omdat remise of winst promotie naar de eerste klasse zou betekenen. Het is zeer wel mogelijk dat Venlo 1 en Blerick 1 volgend seizoen in dezelfde klasse spelen. Voor de individuele resultaten van Dirk dit seizoen kijk hier.

Klasse 5J.
Hartmut Anders speelde deze ronde niet mee met zijn team Blerick 3. Zijn team won en handhaaft zich in de vijfde klasse. Voor de individuele resultaten van Hartmut dit seizoen kijk hier.