Dag: 25 oktober 2022

Joshua Ekker. Eerste prijs categorie B. JGP Herfsttoernooi Tegelen, 23-10-2022
Herfsttoernooi Tegelen

Zes jeugdleden van de Venlose schaakvereniging hebben deelgenomen aan het Herfsttoernooi van de Tegelse Schaakvereniging. In de gecombineerde groep AB legde Joshua Ekker (zie kopfoto) beslag op de 3e plaats. Laurens Ekker werd 10e, Peppe de Martino 13e. In de C-groep eindigde Aissa Lazar als 7e. Ovan Yang werd 14e. Siem Maaskant speelde in de D-groep mee en werd 16e.

Voor alle uitslagen en foto’s, klik hier

Externe Competitie Partijanalyses
Heerlen I  – Venlo I klein

Met de komst van paddenstoel, eikel en beukennoot barstte in de dagen van Olim de competitie buiten-de-deur ook in Limboland in alle hevigheid los. Zo ook nu. Alleen ben ik enigszins het overzicht kwijtgeraakt. Zo schijnt Jan & Alleman provinciaal te mogen optreden. Teams tot zes gekrompen. Een team te kort in de hoogste (!) klasse… Promotie, degradatie? Geen flauw idee. Maar goed, je komt weer eens ergens anders en andere schakers tegen. Ook wat waard natuurlijk en, klagen na de Covid ellende is uiteraard gratuit. Ik hou er dan ook over op.

Lees hier verder

Meerdere oudere verslagen van het op sterkte tweede team van Venlo zijn te vinden in het Archief.