Dag: 27 maart 2020

Externe Competitie Overige
LISB COMPETITIE STOPT

Op 26 maart 2020 heeft het LiSB-bestuur bekend gemaakt dat de LiSB-competitie wordt gestopt.

Hieronder volgende de belangrijkste punten:

• Het seizoen 2019/2020 wordt per direct afgebroken. Alle geplande activiteiten zijn afgelast. Dat geldt o.a. voor alle competities, LK snelschaken voor teams, het vrijwilligerstreffen, Limburg Open en de Algemene Leden.
  • Alle competities van de LiSB (LiSB-competitie, rapidcompetitie en bekercompetitie) worden per direct afgebroken en ongeldig verklaard. Dat houdt in dat er geen promotie en degradatie plaats zal vinden. Het nieuwe seizoen start in oktober 2020 (ervan uitgaande dat dat dan mogelijk is).
  • Gezien de extreme situatie stelt het LiSB-bestuur voor om de leden tegemoet te komen door, voor alle LiSB-competities in het seizoen 2020/2021, geen inschrijfgeld te vragen. Inschrijven voor LiSB-competitie, bekercompetitie en rapidcompetitie is komend seizoen gratis voor alle verenigingen.

Zie ook de LiSB site voor de volledige tekst.