Dag: 2 juni 2019

Overige
JOEP EN MART IN NOORBEEK

Op zaterdag 1 juni vond de 21e editie plaats van de kroegenloperstocht van schaakvereniging de Juiste –Z- in het pittoreske Noorbeek.

Team ‘Het Kanoniek Ensemble’, een samenstelling van Joep Nabuurs, Mart Nabuurs en Jeroen van de Put is tweede geworden.

Voor een uitgebreid bericht ga naar de LiSB site, klik hier.

Jeugd Toernooien
MAX EN SIEM IN UTRECHT

Voor de 46e maal organiseerde Schaakvereniging Paul Keres het Open Kampioenschap van Utrecht (OKU). Het weekend toernooi werd gehouden op 31 mei en op 1 en 2 juni 2019.

max Warmerdam deelt de eerste prijs met Hugo ten Hertog en Twan Burg, gedrieën haalden zij 5 punten uit 6 wedstrijden. In het klassement vinden we Max terug op de derde plek. Dat hij een goed toernooi heeft gespeeld blijkt uit zijn TPR van 2618!

Siem van Dael was er dit jaar weer bij. In een sterk veld haalde hij 3,5 punt uit 6, goed voor de 19e plaats. Zijn remise tegen GM Normunds Miezis in de tweede ronde is het vermelden waard.

Zie hier voor de uitslag van de A-groep.

Op de website van SV Paul Keres kunnen ook de partijen bekeken worden.