Dag: 30 augustus 2018

Jaarverslagen
JAARVERSLAGEN SEIZOEN 2017-2018

Ten behoeve van de Algemene Ledenvergadering op 30 augustus 2018 in ons clublokaal LimianZ (Kaldenkerkerweg 182b) hebben de wedstrijdleider en de secretaris hun jaarlijkse verslagen gepubliceerd.

• Het Openingswoord van de voorzitter Ad Burgmans staat hier.
  • Het verslag van de wedstrijdleider Geert Hovens staat hier.
  • Het verslag van de secretaris Bas van der Grinten staat hier.

Alle jaarverslagen staan hier.

Jeugd Toernooien
MAX EN SIEM OP HET EK JEUGD IN RIGA

Kopfoto: Siem van Dael op het EK Jeugd 2018 in Riga (foto KNSB Blog Uitzendingen)

Van 19 tot en met 30 augustus 2018 werd in Riga (Letland) de Europese Jeugdkampioenschappen (EKJ) georganiseerd. Nederland neemt met een grote delegatie deel aan dit EJK, waaronder Max Warmerdam (EK18) en Siem van Dael (EK14).

Max en Siem eindigden ongeveer conform hun rating. Voor Max betekent het dat hij op de twaalfde plaats is geëindigd met 5,5 punten. Siem is uiteindelijk zevenendertigste geworden met 5 punten.

Voor de eindscore van Max klik hier

Voor de eindscore van Siem klik hier

Klik hier voor de website van de toernooiorganisatie. De deelnemers konden ook worden gevolgd via de weblog van de KNSB.

Vorig jaar hebben we ook geschreven over hun prestaties in het EK Jeugd 2017 in Roemenië.