Dag: 14 september 2017

Externe Competitie
AANKONDIGING KNSB RONDE 1

Kopfoto: nieuwe speellocatie komend seizoen: t Raodhoes

Zaterdag 16 september a.s. begint de eerste ronde van het nieuwe seizoen van de KNSB competitie. Venlo 1 speelt dan (in klasse 1B) een thuiswedstrijd tegen De Toren uit Arnhem.

De Toren Arnhem is vorig jaar tweede geworden in de klasse 1A, met andere woorden het is een pittige tegenstander.

De wedstrijd vindt plaats op een nieuwe locatie, in ‘t Raodhoes, Antoniusplein 2, 5921 VG, Venlo-Blerick. Aanvang is 12.00 uur.

Parkeergelegenheid is er bij de kerk tegenover ’t Roadhoes óf op het Laurentiusplein (aan de Laurentiusstraat: zijstraat rechts achter ‘t Raodhoes). Let op, onlangs zijn dit blauwe parkeerzones geworden met een maximale parkeertijd van 2 uur!

Het leuke is dat het (versterkte) eerste team van Blerick dan in dezelfde ruimte speelt Het is het debuut van Blerick 1 in de KNSB competitie klasse 3H.

Toeschouwers zijn uiteraard van harte welkom!

Alle gegevens van klasse 1 B zijn hier te vinden.