Dag: 7 november 2016

Interne Competitie
INTERNE COMPETITIE 3 NOVEMBER 2016

Afgelopen donderdag verloor Henk van Gool zijn eerste wedstrijd van deze competitie en wel van Maarten Strijbos. In de play-off degradatiegroep won Siem van Dael van Nico van der Hoogt en handhaaft zich daarmee bij de LEEUWEN.

Bij de TIJGERS blijft het ongemeend spannend in de strijd voor de play-off-indeling. Bas van der Grinten is verzekerd van een plek in de promotiegroep en John de Laat is veroordeeld tot de degradatiegroep, maar verder zit nog iedereen dicht bij elkaar.

Robert Meilink zette zijn overwinningenreeks voort met een zege tegen Mart Dael. De andere OLIFANTEN volgeN op eerbiedige afstand.

Bij de BUFFELS won Kees Tiesinga zijn eerste wedstrijd, en wel tegen Albert Houwen. Hier deed Jos Kempen goede zaken door Gerben Oosterbaan te verslaan.