Dag: 13 september 2015

Jeugd
KNSB JEUGDCLUBCOMPETITIE

De KNSB-Jeugdclubcompetitie is het officiële Nederlandse Jeugdkampioenschap voor clubteams. Deze competitie loopt gedurende 4 zaterdagen met 2 ronden per dag. De eerste ronde was op 12 september en de laatste ronde zal plaats vinden op 28 november 2015. HMC Den Bosch is de organiserende vereniging.

Van onze club doen Max Warmerdam en Siem van Dael mee in de teams van SvTB (Schaakvereniging Topschaak Brabant). Max speelt normaal voor STB A1 en Siem voor STB C1. Maar omdat Max er niet bij was, mocht Siem opschuiven naar het vierde bord van STB A1.

In het verslag op de site van SvTB staat: ‘Siem wist na een lange vechtschaakpartij een openingsfout te repareren tot een verdienstelijke remise. Dat werd gevolgd door een strakke overwinning in de tweede partij

Alle uitslagen en standen van de JCC zijn hier te vinden.