Dag: 3 september 2015

Overige
FEESTELIJKE SIMULTAAN MET MARTIJN DAMBACHER

Op woensdag 2 september 2015 publiceerde Frank Clevers zijn duizendste column in het Dagblad De Limburger / Limburgs Dagblad.

Ter gelegenheid daarvan organiseerde DDL een feestje in de vorm van een simultaan in de hal van hun hoofdkantoor in Sittard. De simultaan werd gegeven door de Limburgse grootmeester Martijn Dambacher.

Simultaan Martijn Dambacher, Sittard 20150903 Frank Clevers (links) en Martijn Dambacher

Van de Venlose club waren Ad Burgmans, Jan op de Laak, Maria Rahawadan, Peter Timmermans en Peter Smith erbij als simultaanspelers. Jan op de Laak was de enige speler die Martijn een half puntje kon afsnoepen.

Simultaan Martijn Dambacher, Sittard 20150903 Martijn (links) en wedstrijdleider Henk van Gool

Ook Henk van Gool, die de column van Frank Clevers overneemt, was erbij als wedstrijdleider.

Van deze feestelijke simultaan staan de foto’s op de Fotopagina 2015.