Dag: 21 oktober 2014

Jeugd
JEUGDTOERNOOI IN VELDEN

Kopfoto: Miki Nieczyporowski

Op zaterdag 18 oktober 2014 werd voor de derde keer het Antoon Holla jeugdtoernooi gehouden in Velden.

Ons jeugdlid Miki Nieczyporowski zette een mooie prestatie neer.
Met 5.5 uit 7 werd Miki gedeeld tweede in de AB-groep en zelfs eerste in de B-categorie.

Voor meer informatie bekijk de website van het Antoon Holla toernooi

Toernooien
NOORD LIMBURG RAPID TOERNOOI IN BLERICK

Op zondag 19 oktober 2014 vond het Noord-Limburgs Rapidkampioenschap plaats in Blerick. Onder de 36 deelnemers waren 4 VSV leden.

Het druk bezochte toernooi werd verrassend gewonnen door één van de broertjes Loutragotis (Dimitrios).

Op plaats 5 vinden we de Venlose Blericknaar én organisator Dirk Bergmans. Op plaats 14 (gedeeld 10e) onze competitieleider Geert Hovens, op plaats 21 Jan op de Laak en op plaats 24 (gedeeld 21e) Peter Schoeber.

Voor meer info zie de website van BSV

Toernooien
BSV OPEN RONDE 1

Maar liefst zeven VSV-leden doen mee aan de tweede editie van het BSV Open. Ronde 1 was op maandag 20 oktober 2014.

Toernooiwinnaar van de eerste editie, Henk van Gool won van Hans Akkerboom. Peter Schoeber maakte remise, Nico van der Hoogt won, evenals organisator Dirk Bergmans, Peter Timmermans verloor van Roland van Vliembergen en Jan op de Laak won vervolgens weer. Peter Smith had een bye.
Voor een volledige uitslag klik hier .

De volgende ronde is op maandag 17 november. Instromen kan nog tot en met ronde 3!