Dag: 20 april 2013

Externe Competitie Overige
VENLO 1 KAMPIOEN !

Door een 5-3 zege op Geleen tijdens de gemeenschappelijke slotronde op 20 april in Groesbeek is Venlo 1 kampioen geworden in klasse 2D, met twee matchpunten voorsprong. Een fraaie prestatie !
Daarmee keert het team weer terug naar de eerste klasse KNSB, na twee seizoenen in de tweede klasse.

Voor hele punten zorgden Maarten Strijbos, Rainer Montignies, Henk van Gool en Joachim Guddat. Remises waren er voor Rudi van Gool en Carsten Fehmer. Joep Nabuurs en Thijmen Smith moesten ditmaal de eer aan hun tegenstander laten.

Eindstand aan kop:
1. Venlo 15 mp 43 bp
2. UVS 13 mp 42 bp
3. Eindhoven 11 mp 40 bp

Gedegradeerd zijn Accres Apeldoorn en DJC Stein.

Voor alle details zie hier.

Het trotse kampioensteam.
Van links naar rechts: Rainer Montignies, Maarten Strijbos, Rudi van Gool, Joachim Guddat, Thijmen Smith, Carsten Fehmer, Joep Nabuurs en Henk van Gool

Analyse na de wedstrijd Groesbeek - Venlo 1: Staan Vlnr Thijmen Smith, Cartsen Fehmer, Rainer Montignies. Zittend rechts Maarten Strijbos.

Analyse na de wedstrijd Groesbeek – Venlo 1: Staand Vlnr Thijmen Smith, Carsten Fehmer, Rainer Montignies. Zittend rechts Maarten Strijbos.