Dag: 31 december 2012

JEUGDKAMPIOENSCHAP VAN LIMBURG

Bij het jeugdkampioenschap van Limburg, dat van 28 t/m 30 december 2012 in ontmoetingscentrum De Glazenap in Tegelen plaatsvond zijn twee van onze deelnemers kampioen geworden !

Ons nieuwe lid Quinn Stikkelbroeck (rechts) veroverde de eerste plaats in de jongste groep (H) door in een gecombineerde G/H-groep met 5 deelnemers 4,5 uit 8 te scoren.

Laurens Ekker (links) was oppermachtig in de E-categorie (11 deelnemers) met een 100% score van 7 uit 7 !

In de C-categorie (10 deelnemers) waren Miki Nieczyporowski (rechts) en Wai Keung Liu van de partij.
Miki scoorde 4,5 uit 7, goed voor een gedeelde derde plaats en Wai 3,5 uit 7 (gedeeld vijfde).

Glorieuze winnaar in deze groep met 7 uit 7 werd Max Warmerdam (Tegelen) (rechts) die bij onze club intern gaat meespelen.

Sjors Clabbers (rechts) scoorde in de A-groep (8 deelnemers) slechts één punt, maar speelde naar eigen zeggen toch een leuk toernooi.
Kampioen in deze groep werd enigszins verrassend Judith Hendrix (Leudal) die onder meer haar sterke clubgenoot Ruud van Meegen voor bleef.

Het toernooi (georganiseerd door de Tegelse Schaakvereniging) verliep prima in een ontspannen sfeer. Er waren ongeveer 70 deelnemers. Dankzij lokale sponsoren was er een rijkelijk gevulde prijzenpot, zodat niemand met lege handen naar huis hoefde te gaan.
Onze kampioenen Quinn en Laurens nogmaals gelukgewenst !

Veel meer foto’s zijn te zien in het fotoarchief van de Limburgse bond, volg deze link.

Interne Competitie
INTERNE COMPETITIE

De 1e cyclus van de interne competitie 2012-2013 is ten einde. We feliciteren de winnaars: Maarten Strijbos (Leeuwen), Hans Everaars (Tijgers), Gerard in ‘t Veld (Olifanten), Sjraar Munten (Buffels) en Miki Nieczyprowski (Struisvogels).