Dag: 29 april 2012

Interne Competitie
INTERNE COMPETITIE 2011-2012 TWEEDE CYCLUS

In de 2e cyclus van de interne competitie 2011-2012 zijn afgelopen donderdag de laatste wedstrijden gespeeld. Voor het eerst werd in alle groepen – met uitzonderingen van groep 6 (Goudvinken) – een play-off ronde gespeeld om promotie en degradatie.

De volgende beslissingen zijn gevallen:
Groep 1 (Leeuwen): Maarten Strijbos scoorde 9 uit 10 en omdat hij ook (weliswaar nipt) de 1e cyclus won, mag hij zich wederom clubkampioen noemen. Hans Everaars en Wouter Smeets degraderen.
Groep 2 (Tijgers): Geert Hovens [1e] en Nico van der Hoogt promoveren, Ger van Leipsig en Hans van Mulekom degraderen.
Groep 3 (Olifanten): Hans Leenders [1e] en Ron Vink promoveren, Karl Jacobitz en Sjors Clabbers degraderen.
Groep 4 (Buffels): Willy Schmitz [1e] en Gerard in ‘t Veld promoveren, Toos Kuijpers en Piet Kuntzelaers degraderen.
Groep 5 (Struisvogels): Gerben Oosterbaan [1e] en Jean Paul Joosten promoveren, Harrie Wuts en Davood Esmati degraderen.
Groep 6 (Goudvinken): Peter Smith [1e] en Peter Timmermans promoveren.

De gedetailleerde eindstanden van de voorjaarscompetitie staan hier.