Dag: 18 april 2011

Toernooien
AANKONDIGING OPEN KAMPIOENSCHAP VENLO

Het Rabobank Open Kampioenschap van Venlo 2011 zal worden gespeeld op 7 donderdagavonden van 12 mei t/m 30 juni in clublokaal LimianZ (met een onderbreking op 2 juni wegens Hemelvaart).
Alle schakers (leden en niet-leden) worden van harte uitgenodigd hieraan deel te nemen !
Er worden 7 ronden Zwitsers gespeeld in één groep.

Overige
SPORTDAG 16 APRIL

Zaterdag 16 april 2011 vond op Sportpark Vrijenbroek in Venlo een gemeentelijke sportmanifestatie plaats in het kader van de Nationale Sportweek.
Sportclubs werd hierbij de gelegenheid geboden zich te presenteren.
Dus was ook de Venlose Schaakvereniging van de partij met een stand op de atletiekbaan van het park.
Meerdere van onze leden hebben hieraan meegewerkt.
Hoewel de publieke belangstelling wat tegenviel trok onze stand toch diverse bezoekers zodat het een geslaagde happening werd.
Hieronder enkele impressies. Voor meer beelden zie de Fotopagina 2011.

Vrijenbroek, Sportdag 20110416 Marc van der Lee (links)
Vrijenbroek, Sportdag 20110416
Overige
AAANKONDIGING VOORJAARSVERGADERING

Donderdag 28 april a.s. vindt in ons clublokaal LimianZ de (informele) voorjaarsvergadering plaats.
Aanvang is 20.15.

Alle leden worden hiervoor van harte uitnodigd.

Aan de orde zal in elk geval de interne competitie komen.
Hierbij kunnen de ervaringen met de nieuwe opzet van dit seizoen worden uitgewisseld.

Leden die andere onderwerpen ter sprake wensen te brengen kunnen dit meedelen aan secretaris Bas van der Grinten.

Na afloop van de vergadering is er gelegenheid tot vrij schaken.

Het bestuur hoopt op een hoge opkomst !