Dag: 7 februari 2010

Externe Competitie
TITEL GLOORT VOOR VENLO 1

Gisteren speelde het 1e team alweer haar 6e wedstrijd voor de KNSB-competitie in de 2e Klasse D. Opnieuw slaagde het team erin aan de goede kant van de score te blijven. HMC Calder 2 werd met 3-5 aan de kant geschoven, waarmee Venlo 1 het maximale aantal van 12 punten heeft. De voorsprong op de nr 2 bedraagt al 4 punten, met nog drie wedstrijden voor de boeg. In deze vorm is het team onder leiding van Henk van Gool niet meer af te stoppen en komt de titel steeds dichterbij.

Externe Competitie Partijanalyses
STROHALM VOOR VENLO 2

Het tweede team greep vandaag de laatste strohalm in de strijd tegen lijfsbehoud. Het favoriete Geleen (met de oud-Limburgse kampioenen Renet en Armino) werd aan de zegekar gebonden met 5-3.

Een zege was broodnodig aangezien het tweede in de laatste wedstrijd tegen mededegradatiekandidaat ‘t Pionneke 2 onderuit was gegaan in de vorige ronde.

Zie hier het wedstrijdverslag van Nico van der Hoogt.

Het derde team speelde gelijk in hun wedstrijd tegen Tegelen