NIEUW CLUBBLAD UIT

Overige

Het zesde en laatste nummer (augustus 2019) van het seizoen ’18-’19 is op de website geplaatst.

Dit nummer is deels gevuld met de stukken voor de jaarlijkse Algemene ledenvergadering op donderdag 29 augustus 2019. Het zijn de Uitnodiging voor de ALV, het Jaarverslag van de secretaris en het Jaarverslag van de wedstrijdleider, plus de Notulen van de Algemene vergadering 30-8-2018.

Het Open Kampioenschap van Venlo 2019 is gewonnen door ‘herintreder’ Mart Nabuurs. Hij beschrijft zelf de hoogtepunten van zijn partijen tegen Henk van Gool en Peter Schoeber in Nico’s rubriek Interne Zaken + Oude Doos. Ook besteed Nico ruime aandacht aan de traditionele simultaansessie die de kampioen Max Warmerdam gaf op 16 mei. Alleen aan ‘super-senior’ Bernd Schäfers moest hij remise toestaanBoeb Jacobs schrijft in zijn column op bladzijde 18 hoe hij deze simultaan heeft beleefd.

Hij had nog ‘stiekem hoop op een plekje rond de subtop’ schrijft teamcaptain Henk van Gool over negende KNSB ronde van Venlo 1, maar na een groot aantal afmeldingen werd deze hoop ‘de grond ingeboord’. Zie zijn beschouwingen over Venlo 1 in dit Vizier.

Verder wordt nog de volledige uitslag gegeven van het Venlo Open 2019. Het nummer wordt besloten met de actuele interne ratings.

Voor dit nummer klik hier.