NIEUW CLUBBLAD UIT

Het eerste nummer (november 2016) van het nieuwe seizoen ’16-’17 is op de website geplaatst.

In dit nummer staat het verslag van de jaarvergadering. Verder een terugblik van de teamcaptain van Venlo 1 op hun verrassende begin in de eerste twee ronden in de KNSB klasse 1B.
Boeb Jacobs trekt in zijn column parallellen tussen de zwarte band, het hoogst bereikbare voor judoka’s, en de titel grootmeester, het hoogst bereikbare in de schaaksport. Joep Nabuurs heeft een bijzonder verslag geschreven over zijn reis naar China op zoek naar een Chinees schaakfestival. Nico van der Hoogt tenslotte ziet in zijn wedstrijdverslag van Venlo 2 weer parallellen tussen ‘stad en dorp’ in de wedstrijd Venlo 2 versus Blerick 1.

Lees dit nummer hier on ons archief van clubbladen