Aan de deelnemers aan het Venlo Open en de ouders van onze jeugdleden.
Wij hebben als bestuur moeten besluiten om zowel de jeugdles als het Venlo Open donderdag 25 juni af te gelasten.
De temperatuur is te hoog, zeker voor de kwetsbare groepen (jeugd, ouderen).
Inmiddels hebben meerdere deelnemers aan het Venlo Open zich om deze reden afgemeld voor de zesde ronde.
Helaas, hopelijk kunnen we volgende week donderdag weer gewoon spelen.
De ronde wordt als het kan ingehaald ten koste van de eerste ronde van het zomersnelschaak.