TWEE ERELIDMAATSCHAPPEN IN 2014

Napraten door erelid Piet Thijssen en zijn vrouw Jacqueline met andere ereleden op de jaarvergadering van de Venlose schaakvereniging op 28-8-2014. Naast Jacqueline staan Nico van der Hoogt, Huub Borghouts, Ad Burgmans (voorzitter) en Hub van Spijk

In 2014 werd twee keer een erelidmaatschap uitgereikt.
VSV Vizier, het Officieel Orgaan van de Venlose Schaakvereniging, besteedde er aandacht aan

• In het oktober 2014 nummer schreef Bas van der Grinten ‘Toespraak bij het erelidmaatschap Piet Thijssen’, zie hier.
  • In het oktober 2014 nummer schreef Ad Burgmans een stuk ‘Paul van der Sterren door LiSB tot erelid benoemd’, zie hier. De LiSB schreef er ook over, zie hier.

Zie hier voor een artikel over het erelidmaatschap van Jan op de Laak en hier over het erelidmaatschap van Bas van der Grinten.