VIERDE ZOMERSNELSCHAAKTOERNOOI

Toernooien

Donderdag 30 juli 2015 was de vierde avond van het 42e zomersnelschaaktoernooi van de Venlose Schaakclub. Het is een 7-rondig Zwitsers toernooi van 10 minuten p.p.p.p.

In totaal waren er 32 deelnemers. De A-groep werd gewonnen door Max Warmerdam vóór Rainer Montignies en Joep Nabuurs. De B-groep werd verrassend gewonnen door Ger van Leipsig.

Voor de eindstand zie hier

De tussenstand na 4 ronden is ook opgemaakt, zie hier. Rainer Montignies gaat nog steeds aan kop in de A-groep en Simon Plukkel in de B-groep.

Het zomersnelschaaktoernooi wordt nog gespeeld op de donderdagen 6 augustus en 13 augustus 2015 in het clublokaal van de Venlose Schaakvereniging, Feestzaal LimianZ, Kaldenkerkerweg 182b, Venlo.
Aanmelden kan elke donderdag tot 20.00 uur.
Deelname gehele toernooi voor niet-leden € 6. Leden gratis.
Door de wedstrijdleider wordt om 20.00 uur op deze donderdagen de indeling gemaakt. Er wordt gespeeld in 2 groepen. In de eerste groep voor spelers met een rating van boven 1700 en in de tweede groep voor de spelers met een rating beneden 1700. De wedstrijdleider kan hier in bijzondere gevallen van afwijken.
Elke speelavond zijn er geldprijzen voor de winnaars van de 2 groepen.