NIEUW CLUBBLAD UIT

Overige

Het tweede nummer (december 2018) van het seizoen ’18-’19 is op de website geplaatst.

Henk van Gool bericht uitgebreid over de wedstrijden van Venlo 1 (ronde 2 en 3). Nico van der Hoogt presenteert niet minder uitgebreid de partijen van Venlo 2 (ronde 3 en 4) in de KNSB competitie.

De column van Boeb Jacobs gaat over ‘Reorganisatie’. Deze wat mysterieuze titel blijkt te slaan op de nieuwe KNSB-competitie waar Venlo 2 zich aan heeft gewaagd.

Ons erelid Paul van der Sterren heeft weer een nieuw boek aan zijn uitdijend oeuvre toegevoegd. Het heet ‘Koningen van het schaakbord’. Nico van der Hoogt heeft naar aanleiding hiervan dit boek gerecenseerd.

‘Hallo Schachfreunde! Ich bin wieder da!!’, zo begint Geert Hovens zijn stukje over een oude liefde: schaken aan de Tegernsee. Wij zijn blij dat hij weer terug is én zijn belevenissen voor ons op papier heeft willen zetten.

Tenslotte, de gebruikelijke informatie over standen, interne ratings en uitslagen.

Voor dit nummers, zie hier.