NIEUW CLUBBLAD UIT

Overige

Het eerste nummer (november 2017) van het seizoen ’17-’18 is op de website geplaatst.

Henk van Gool kijkt in zijn bijdrage terug op de eerste (verloren) wedstrijd van Venlo 1 in het nieuwe seizoen.

Nico van der Hoogt schrijft deze keer in zijn rubriek ‘Interne VSV zaken’ over Pietisme, puttend uit het boek van Piet Kuntzelaers met dezelfde titel. Hij omschrijft het boek als ‘een exuberante melange van avonturen, anekdotes, wederwaardigheden, zakelijke initiatieven, wereldreisverslagen, bijzondere ontmoetingen, goede raad, een Witz hier en daar, berichten uit zijn wielercarrière, afbeeldingen van zijn schilderijen, schaakbelevenissen en nog veel meer’.

Ook Boeb Jacobs blikt in zijn column terug en wel op zijn tennisjaren in Hilversum en bekent dat hij toen al schaaktennis heeft gespeeld. Wie wil weten wat dat is, moet zijn column in dit blad lezen..

Verder de gebruikelijke informatie over standen, ratings en uitslagen.

Dit nummers is hier in ons archief te lezen.