MAX WARMERDAM IN DE JEUGDCLUBCOMPETITIE

Jeugd

Op zaterdag 8 november mocht Max Warmerdam weer aan de bak. Deze keer in de KNSB-Jeugdclubcompetitie 2014.

Deze competitie wordt in 4 zaterdagen gehouden met 2 ronden per dag. Max speelt mee in een team dat STB 1 (Topschaak Brabant)heet en dat uit komt in de hoogste categorie: de Meesterklasse

Acht november werden ronden 5 en 6 gespeeld. Max haalde beide punten binnen, evenals zijn team. In de ochtendpartij was er een klinkende 4-0 overwinning op De Pion uit Roosendaal. In het middagduel kregen het team in een rechtstreeks duel met toploper Landau de kans het gat van 2 matchpunten te dichten. Dat lukte na een spannende strijd, waarna nu drie teams op een gedeelde eerste plaats staan. STB 1 heeft echter de meeste matchpunten.

Voor de uitslagen en tussenstand klik hier.

Op de laatste speeldag (29 november) zal het duel met medekoploper HMC cruciaal zijn.