MAARTEN STRIJBOS CLUBKAMPIOEN

Interne Competitie

Afgelopen donderdag heeft Maarten Strijbos zijn laatste wedstrijd voor de 2e cyclus winnend afgesloten. Tegenstander was Dirk Bergmans.
Daarmee won hij opnieuw de A-groep (DE LEEUWEN), ditmaal met 7,5 punt uit 10. Hij leed 2 nederlagen tegen Max Warmerdam, die 2e werd met 7 punten. Door dit resultaat mag Maarten zich voor de 11e keer CLUBKAMPIOEN VAN DE KONINKLIJKERKENDE VENLOSE SCHAAKVERENIGING noemen.

Ook in de andere vier groepen zijn de beslissingen gevallen.

Felicitaties gaan uit naar:
– Geert Hovens, 1e bij de TIJGERS, promoveert met Bas van der Grinten naar de LEEUWEN
– Ger van Leipsig en John de Laat, die beiden promoveren naar de TIJGERS. Op 22 mei – na de vergadering over de statutenwijziging – wordt de wedstrijd Bertram Lietz – John de Laat ingehaald. Deze is nog van belang omdat als John deze wedstrijd wint, hij tevens groepswinnaar is van de OLIFANTEN. Anders is Ger 1e.
– Mart Dael, 1e bij de BUFFELS, promoveert met Boeb Jacobs naar de OLIFANTEN.
– Jean Paul Joosten, 1e bij de STRUISVOGELS, en Jos Kempen promoveren naar de BUFFELS.