LUDIEKE ACTIE BIJ PLUS

Overige

Op carnavalsvrijdag 24 februari 2017 zal de Venlose schaakvereniging een ludieke actie houden bij de Plus Benders aan de Straelseweg 183 in Venlo.

Het doel is om zegeltjes in verzamelen voor de sponsoractie van Plus Benders, maar ook om onder de bezoekers van Plus Benders de nieuwe schaaktraining voor beginners en huisschakers onder de aandacht te brengen.
Tijdens de actie zullen Schaakkoning Ger en schaakkoningin Hetty acte de présence geven. Bezoekers kunnen op schaakborden een uitdagende schaakstelling uitspelen.

Schaakkoning Ger in vol ornaat

Schaaktraining
De Venlose Schaakvereniging organiseert van 16 maart 2017 t/m 27 april 2017 een schaaktraining voor beginners en huisschakers, leeftijd 16 jaar en ouder. Aan het volgen van de training zijn geen verplichtingen of kosten verbonden.
Op donderdag 16 maart 2017 is er een introductiebijeenkomst waar nadere toelichting gegeven wordt, aanvang 19:00 uur.
De introductie- en 6 trainingsbijeenkomsten van een uur vinden plaats op de donderdag (clubavond) van 19:00-20:00 in zalencomplex Limianz, Kaldenkerkerweg 182b, 5915 AH Venlo (bij het VVV stadion).
Na afloop van de training start om 20:00 uur de clubavond, waar de volgers van de training welkom zijn en er nagepraat en gespeeld kan worden.

Wie deel wil nemen kan zich opgeven bij:
Ger van Leipsig
Email: ger.van.leipsig@home.nl. Tel. 06-15 56 89 53 of