INTERNE COMPETITIE

Interne Competitie

De beer is los!!

Hoewel er van BEREN in de interne competitie geen sprake is – wel van LEEUWEN, TIJGERS, OLIFANTEN en BUFFELS – achten we deze woordspeling wel op zijn plaats. Zoals ook ongetwijfeld de jeugd weer blij is om naar school te gaan, zo kijken de leden van de VSV weer uit naar de start van de reguliere interne competitie. Donderdag 3 september werd de eerste ronde afgewerkt.

Een verrassing was de remise van de kersverse Fidemeester Max Warmerdam tegen Dirk Bergmans. Hoewel Max alles uit de kast haalde, hield Dirk knap stand. De zege van Boeb Jacobs op Gerard in ’t Veld dient ook vermeld te worden. Tenslotte luisterde Maria Rahawadan haar debuut op met een fraaie overwinning op Harrie Wuts.

Voor de laddercompetitie werden twee wedstrijden gespeeld. Hans van Mulekom versloeg 2-voudig ladderwinnaar Piet Thijssen. Hans Leenders won van Miki Nieczyporowski.