AANKONDIGING KNSB RONDE 4

Externe Competitie

Zaterdag 25 november a.s. is de vierde ronde van de KNSB competitie. Venlo 1 speelt dan (in klasse 1B) een thuiswedstrijd tegen De Pion 1 uit Roosendaal.

De standaardlocatie (‘t Raodhoes) moest door onvoorziene omstandigheden op het laatste moment worden gewijzigd.

De nieuwe locatie is:
Café-zaal Apollo
Maasbreesestraat 49
5921 EJ Venlo – Blerick

Aanvang is 12.00 uur. In dezelfde zaal speelt Blerick 1 haar wedstrijd tegen De Pion 2.

De zaal ligt maar een paar honderd meter verwijderd van de oorspronkelijke speelzaal ‘t Raodhoes.
Let op: door werkzaamheden is de straat vanaf de Antoniuslaan niet toegankelijk. Wel vanaf de Vliegenkampstraat en de Averbodestraat.
Als je de auto op de Baarlosestraat parkeert, is er vanaf deze straat een voetgangerstrapje naar beneden, naar de Averbodestraat.

Toeschouwers zijn uiteraard van harte welkom!

Alle gegevens van klasse 1 B zijn hier te vinden.