ZWAAR COMPETITIEWEEKEND

Externe Competitie

De meeste Venlose teams hebben het moeilijk gehad in het competitieweekend op 31 maart en 1 april.

Venlo 4 en Venlo 3 speelden op 1 april in de voorlaatste ronde van de LiSB-competitie beide in Stein tegen de locale club DJC.

Venlo 4 was het enige team dat niet verloor door een mooi gelijkspel (2-2) tegen DJC 5.
Hiermee is het eerste matchpunt binnen !
Details zie hier.

Venlo 3 kon het tegen DJC 3 helaas niet bolwerken (6-2), waardoor zij zonder matchpunten op de laatste plaats blijven staan.
Details zie hier.

Venlo 2 en Venlo 1 hadden in de 8e (en voorlaatste) ronde van de KNSB-competitie op 31 maart een thuiswedstrijd in De Kromme Schuuver.

Venlo 2 bleek (niet geheel onverwachts) in klasse 3H een maatje te klein voor de waaschijnlijke kampioen Geleen 1 maar de uitslag viel met 1,5-6,5 wel erg ruim uit. Als enige wist Hans Everaars te winnen, tegen oud-limburgs kampioen Leo Armino.
Hierdoor is Venlo 2 op de voorlaatste plaats beland met 4 matchpunten maar kan het vege lijf redden als de laatste (uit)wedstrijd tegen D4 wordt gewonnen.
Details zie hier.

Ook Venlo 1 kon het in klasse 2D tegen Voerendaal 2 niet redden (3-5). Hier haalde Rainer Montignies het enige winstpunt tegen een andere oud-kampioen van Limburg: Henk Temmink. Het verslag staat hier in ons archief.
Daarmee zijn de kampioenskansen definitief verkeken, maar het team blijft met 10 matchpunten op een mooie derde plaats staan.