NIEUW CLUBBLAD UIT

Overige

Het derde nummer (februari 2017) van het nieuwe seizoen ’16-’17 is op de website geplaatst.

In dit nummer veel aandacht voor het Tata Steel Chess Tournament. Het begint al met de voorpagina waar een foto staat van Siem van Dael die wordt geïnterviewd met, en soms door Sergey Karjakin. Verder alle uitslagen van de Venlose deelnemers en enkele foto’s van hen. De column van Boeb Jacobs gaat over een van de vele kleurrijke figuren die Wijk aan Zee bezochten.

Verder kijkt teamcaptain Henk van Gool van Venlo 1 terug op de onverwachte maar welkome remise tegen Wageningen 1.

Marc van der Lee tenslotte zag in wedstrijdverslag hoe Venlo 2 zich herpakte tegen Hoensbroek ME, maar wel met de hulp van twee onbezette borden van de tegenstander.

Dit nummer kan men in ons archief lezen, klik hier.