EXTERNE COMPETITIE

Externe Competitie Partijanalyses

Het competitie-weekend op 2 en 3 november heeft voor onze teams wisselende resultaten opgeleverd (allemaal uitwedstrijden).
In de eerste ronde van de LiSB-competitie op zondag werden twee overwinningen behaald.
Venlo 4 won in klasse 3A met maar liefst 0-4 van DJC 7 (Stein) en Venlo 3 boekte in klasse 1A een overtuigende zege op Reuver (2,5-5,5.
Voor meer informatie zie hier

In de KNSB-competitie (tweede ronde) op zaterdag verliep het helaas minder goed.
Venlo 2 verloor in klasse 3H nipt van Eindhoven 2 (4,5-3,5) waarbij wel Jos Rievers een mooie overwinning aan het eerste bord behaalde.
Venlo 1 moest in Arnhem de zege met 6-4 aan ASV 1 laten.
Verheugend was wel de winst van invaller Max Warmerdam. Verder waren er zeges voor Rainer Montignies en Joep Nabuurs. Het verslag van deze wedstrijd door Henk van Gool staat hier in ons archief.
Voor meer informatie zie hier