START KNSB-COMPETITIE 2011-2012

Externe Competitie

De KNSB-competitie is op zaterdag 17 september 2011 van start gegaan.
De twee Venlose teams hadden een thuiswedstrijd die plaatsvond in een mooie en ruime zaal in Gemeenschapshuis De Bantuin in ‘t Ven.

KNSB 20110924 Venlo 1 Maarten Strijbos

Venlo 1 behaalde in klasse 2D een enigszins verwachte 5-3 overwinning tegen De Toren Arnhem-VSV 2, dat voornamelijk uit jeugdspelers bestond. Aan het eerste bord leverde Maarten Strijbos een fraaie prestatie door met zwart de nieuwbakken grootmeester Ruud Janssen te verslaan.
Voor de individuele uitslagen zie hier. Het verslag staat hier in ons archief .

Venlo 2 De Bantuin KNSB 20110917
Vlnr staand Wouter Smeets, Jos Rievers, Hans Everaars, Bas van der Grinten, zittend Eric Schouten, Hans van Mulekom, Nico van der Hoogt, Stephan Thijssen

Venlo 2 mocht het in klasse 3H opnemen tegen het sterke Paul Keres 2 uit Utrecht (gedegradeerd uit de 2e klasse) en bood goed tegenstand maar moest uiteindelijk toch een 3-5 nederlaag incasseren.
Voor de individuele uitslagen zie hier.

Meer foto’s van deze wedstrijd staan op de Fotopagina 2011.