6e VLAAIENTOERNOOI 2012

Toernooien

Het 6e Vlaaientoernooi dat op 2 juni in het restaurant van College Den Hulster werd gespeeld is gewonnen door Bram Brassé uit Hoensbroek. Hij liet slechts een halfje liggen (6,5 uit 7) en bleef daarmee een punt voor op Peter Schoeber (Venlo) die tweede werd.
Daar achter kwamen drie spelers met 5 uit 7: Bas van der Grinten, Geert Hovens en Jan op de Laak (allen van de Venlose SV). De volledige eindstand staat hier.

Er waren 24 deelnemers (3 meer dan vorig jaar) die er weer een leuk en gezellig toernooi van maakten. Net als vorig jaar was de start om 12.00 en werden er 7 ronden Zwitsers afgewerkt met 15 minuten bedenktijd per speler.

Na afloop van de wedstrijden (rond half vijf) kon wedstrijdleider Piet Thijssen een royale hoeveelheid vlaaien uitdelen aan diverse gelukkigen.

De catering was weer in uitstekende handen bij Annemie Faassen en Diny van Spijk. Dank hiervoor !

Natuurlijk ook dank aan College Den Hulster voor het opnieuw beschikbaar stellen van de fraaie speelruimte.

Winnaar Bram Brassé met wedstrijdleider Piet Thijssen
Desiré Fassaert, Ron Vink, Kim Clabbers, Bram Brassé

Meer foto’s zijn te zien in het fotoarchief van de Limburgse bond LiSB, volg deze link.