Dag: 27 december 2012

HENK SUURHOFF GEHULDIGD

Voor al zijn inspanningen voor onze club (in het bijzonder de jeugd) is Henk Suurhoff op 15 december in het Ald Weishoes in het zonnetje gezet.

In het bijzijn van de jeugdcommissie en een aantal jeugdleden ontving hij uit handen van voorzitter Ad Burgmans een gegraveerde pen, een mapje met foto’s van hem en een fles wijn.

In zijn toespraak stond de voorzitter stil bij de grote verdiensten van Henk:
Liefst 20 jaar is hij actief geweest als instructeur in het Ald Weishoes, waarbij hij vrijwel elke zaterdag aanwezig was. Zijn enthousiasme en inzet zijn nauwelijks onder woorden te brengen. Talloze jeugdleden zijn door hem opgeleid, waarvan er diverse zijn doorgestroomd naar de seniorenafdeling.

Verder heeft hij tijdens de clubavond ook menig seniorlid begeleid, en in de jaren 90 is hij bovendien enige tijd penningmeester geweest.

Naast al deze activiteiten schaakte hij zelf graag. Vele jaren was hij deelnemer aan interne en externe competitie, en was hij bij diverse toernooien van de partij.

Kortom: de Venlose Schaakvereniging heeft veel aan hem te danken !

Henk (l) wordt toegesproken door Ad Burgmans
Aan het werk als instructeur enkele jaren geleden