Dag: 1 december 2009

Jeugd
HET JEUGDKAMPIOENSCHAP VAN LIMBURG KOMT ERAAN

Het Persoonlijk Jeugdkampioenschap van Limburg (PJKL) vindt plaats van zondag 27 t/m woensdag 30 december a.s. in College Den Hulster in Venlo. Het toernooi wordt door onze vereniging georganiseerd.

Deelname staat open voor alle jeugdspelers geboren in of na 1990 die staan ingeschreven bij de Limburgse Schaakbond.
Er wordt gespeeld in diverse leeftijdscategorieën (A t/m H) waarbij de jongere categorieën niet alle dagen spelen.

Voor alle informatie zie de toernooi-website: klik op logo.

Hier kun je je ook inschrijven (t/m 18 december) via een online-inschrijfformulier.

Dit mooie toernooi mag je niet missen, zeker nu het in Venlo plaatsvindt !
Daarom verwachten we een grote deelname van onze eigen jeugd.

Verder is er natuurlijk behoefte aan medewerkers van onze club, want er moet tijdens (en vóór) het toernooi veel gedaan worden zoals materiaal opzetten, wedstrijdleiding, partijen invoeren, catering (die we in eigen beheer zullen doen) enzovoort.
Degenen die zich hiervoor één of meerdere dagen beschikbaar willen stellen kunnen contact opnemen met Bas van der Grinten (tel. 3523420).

Bij voorbaat dank !